"Our greatest glory is never in failure, but in rising every time we fall."

14 December 2010

siapakah aku?

assalamualaikum..

inilah aku~

Suka berbual.
Suka orang yang sayang padanya.
Suka ambil jln tengah.
Sangat menawan & sopan santun.
Kecantikan luar & dalam.
Tidak pandai berbohong & berpura-pura.
Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.
Sentiasa berkawan.
Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama.
Cepat marah.
Macam pentingkan diri sendiri.
Tidak menolong orang kecuali diminta.
Suka melihat dari perspektifnya sendiri.
Tidak suka terima pandangan orang lain.
Emosi yang mudah terusik.
Suka berangan & pandai bercakap.
Emosi yang kelam kabut.
Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan).
Suka melancong, bidang sastera & seni.
Pengasih, penyayang & lemah lembut.
Romantik dalam percintaan.
Mudah terusik hati & cemburu.
Ambil berat tentang orang lain.
Suka kegiatan luar.
Orang yang adil.
Boros & mudah dipengaruhi persekitaran.
Mudah patah semangat

amacam? dah tahu siapakah aku? ni lah ramalan berdasarkan bulan kelahiran aku yakni bulan oktober. benda ni aku copy dari blog kawan aku..cik shera. credit untuk dia ~

berdasarkan ramalan ni..ada yang tepat dan ada jugak yang tak tepat. ini hanyalah ramalan..so, jangan percaya 100% ye. tapi tang  menawan dan sopan santun tu aku rasa memang tak boleh pakai..langsung tak tepat. so, jangan percaya sangat okay..but kebanyakan nya agak tepat dan kena sangat dengan aku especially mudah terusik hati dan cemburu coz aku ni memang perasa orangnya. PERASA bukan perasan or perosak or whatsoever..but PERASA !! dat means aku ni cepat sangat terasa..bila aku dah terasa tu, mula lah aku akan mendiamkan diri. aku akan menjadi pendiam dan tak banyak bercakap. itu lah aku.. 

                                        

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...