"Our greatest glory is never in failure, but in rising every time we fall."

28 December 2010

encik belog yang bersawang !

assalamualaikum~

agak lama aku tidak menjalankan kerja-kerja mengupdate belog aku ni. dah bersawang agaknya. kalo lah encik belog ni boleh bercakap..mau nya dia memaki hamun aku. mungkin dia akan kata kat aku camni " wei ziha, ko ni bela blog reti tapi nak bersihkan sesawang tak reti". hah ! hambik ko sejibik. wei..nasib baik la encik belog ni tak leh bercakap.

                      agaknya macam ni la kot sawang yang ada dalam blog aku ni. mesti encik lelabah dah buat bermastautin kat sini ~!!

agak kebizian sekarang ni. al maklum lah, sekarang ni dah bukak sem baru. hi3~im officially become a "second year student". next sem aku akan naik pangkat. kalo sekarang menjadi senior..so next sem super senior la jawabnya. mempunyai kuasa veto kot ! so, pada sape-sape yang ada terdetik dalam perasaan tu nak menjalankan kerja-kerja pembulian keatas aku, simpan je la niat suci tu ya. sebab aku dah jadi super senior next sem.

aku paling benci minggu pertama awal sem. nak tahu kenapa? every sem..have to face the SAME situation. im sick of it. setiap sem..bermula dari sem 1 sampai lah sekarang sem ke 4..benda sama je yang aku hadapi. orang lain pon hadapi jugak kan? SEMESTINYA ! aci potong kuku kot kalo ada orang yang tak pernah hadapi apa yang aku hadapi sekarang.

sampai saat aku menulis entri ni pon, masalah aku tak selesai lagi. semestinya masalah jadual CLASH ! encik jadual memang menguji kesabaran aku. dari hari first semester bermula, kepala dah pening nak susun jadual. yang tu clash..yang ni clash. pening kepala den.

tapi tak pe..setiap masalah tu ada penyelesaiannya. ye dak? "alah..small matter la bro ! benda boleh di selesaikan..kalo tak leh jugak, drop je la. " nak je aku sepak-sepak kalo ada yang cakap camni. cakap memang la senang tapi yang menghadapinya ni yang susah. pening kepada. kalo drop..terpaksa ambik sem-sem depan. kalo tak bernasib baik..kena extend ! adei..TAK NAK ! say NO to EXTEND SEM !

   
SAY NO TO EXTEND

sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...