"Our greatest glory is never in failure, but in rising every time we fall."

17 December 2010

~tak de tajuk~

Assalamualaikum..

tajuk entri aku kali ni adalah "tak de tajuk". kenapa? sebabnya aku tak tahu nak letak tajuk apa.

aku ngantuk actually but aku tak leh tidor. otak ni asyik memikirkan pasal result yang akan kuar 2 hari je lagi.
macam mana erk?

agak-agak aku dapat capai ke apa yang aku cita-citakan? apa yanga aku cita-citakan? biarlah aku sorang je yang tahu apa yang aku cita-citakan. aku dah usaha sem lepas dan aku harap, Allah s.w.t tidak menghampakan hambanya..Allah maha adil dan maha mengetahui..jika aku tak dapat capai apa yang aku nak sekarang, mungkin Dia telah sediakan yang lebih baik dari ni. mana tahu kan..sebab Dia tidak pernah menghampakan hambaNya.

Adei..macam mana nak buat niey. ngantok tapi otak ni asyik pikir sal result je. masyaAllah..macam mana nak buat ni. jam dah menunjukkan pukul 3.03 pagi.

oh encik result..tolong lah berbuat baik dengan saya. saya tak pernah menyakitkan hati encik result, so sila beri keputusan yang cemerlang kepada saya.

aku harap sangat prof Mashudi bagi markah yang baik ! hik3...subjek teras tu. "BAHASA UNDANG-UNDANG DAN PENTERJEMAHAN " dan "TATABAHASA BAHASA INGGERIS, BAHASA MELAYU DAN KAEDAH PENYUNTINGAN" memang menjadikan aku separuh ting tong. nasib baik tak ting tong sepenuhnya..kalo separuh, masih boleh sembuh.

tak pe ziha, usaha ! biasa lah..student ! mesti lah kena belajar. kalo tak nak belajar, tak yah jadi student. kan??

sekian, terima kasih.
selamat malam !

ni lah kamus yang aku gunakan!

aku  budak BATI !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...