"Our greatest glory is never in failure, but in rising every time we fall."

21 February 2012

Aku rindu MEREKA

Assalamualaikum.

Pernah tak satu saat tu korang rasa rindu sangat dekat mereka ? Pernah tak ?



Itu la yang aku rasa sekarang ni. Kalau boleh, sekarang jugak aku nak balik jumpa mereka walaupun mustahil. Aku di serang penyakit homesick kot ?

Aku sayang mereka sebab ::

MEREKA insan yang menyerikan hari-hari aku.

MEREKA sedia mendengar luahan hati aku.

MEREKA sudi mengembirakan aku.

MEREKA sanggup bersusah payah demi aku.

MEREKA adalah BANK aku.

Sesungguhnya, pada saat dan waktu ni aku sangat rindukan MEREKA !

Mek, Ayah, Abe Jie, Abe yie, Kak Ila, Adik ! Tak sabar nak balik *time duk jauh, punya lah rindu kan ? kalau jumpa, gaduh je kerjanya ! *

Izzati dan Aqeef..Uda rindu korang berdua jugak. Cepat la besar eh. Nanti kita main komen-komen dalam facebook ye anak-anak sedara ku ?

Cepat lah masa berlalu. Nak balik~!!

Sekian, Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...